zaterdag 31 oktober 2009

Happy Halloween

5 opmerkingen:

Mayflower zei

Hoi Antonia, wat een prachtig plaatje. Ik doe niet aan Halloween, maar op 11 november gaan hier de kinderen met lichtjes langs de deuren vanwege Sint Maarten.
De foto voor een banner bewerkt ik in paint tot de juiste afmeting nl. ongeveer 640 x 480, hoop dat je hier wat aan heb.
Ik wens je een heel fijn weekend.
Groetjes Mea

Bonjade zei

Wat een lief plaatje.
Geniet van Halloween.
Fijne avond

Irma zei

Heej Antonia, jij ook een happy halloween en een heel fijn weekend.

groetjes Irma

Yvonne zei

Halloween, Sint Maarten, hier in ons dorp word daar allemaal niet aan gedaan, maar je plaatje is prachtig!
HAPPY HALLOWEEN !
Groetjes Yvon

LiLi M. zei

Ha Anja, ik ben te laat voor een Halloween wens, maar ik kom gewoon ff 'buurten'. Leuk al je blauwe posten, ik ben ook dol op beschuit met muisjes, mmmm! En die botervorm vind ik ook prachtig, misschien dat je met kerst er wel roomboter in mag doen ;-)!