vrijdag 30 oktober 2009

Ontbijt

Deze week is het herfstvakantie. Het fijne
daarvan is, dat we geen wekker hoeven te
zetten en dat we tijd hebben om lekker lang
te ontbijten. Nu ben ik 's morgens niet zo'n
eter, maar ik ben wel dol op beschuit met
muisjes. Die krijgen we niet meer zo vaak
dus heb ik zelf maar een pakje meegebracht.
De opmerkingen en nieuwsgierige blikken
kreeg ik er gratis bij!

De botervorm kocht ik lange tijd geleden bij
La Nostalgia te Roosendaal. Ik heb de vorm
gevuld met boter (pakje Blue Band) en ver-
volgens het geheel een nachtje in de vriezer
gelegd. Daarna de boter losgekregen door de
vorm onder warm stromend water te houden.
Dit ga ik onthouden voor het kerstontbijt!


Een fijne dag verder!

7 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Wij genieten ook nog van onze laatste dag herfstvakantie en het is heerlijk buiten!!! En inderdaad lekker dat je niet zo op de klok hoeft te leven....! Dat botervormpje is heel erg leuk!!!

Fijn weekend!

Groetjes, Ingrid

Anna zei

super goed idee!
staat heel gezellig en zal vast veel lekkerder smaken!!!

Irma zei

enig zo'n botervorm heb ik nog nooit gezien, absoluut heel leuk om met de feestdagen te gebruiken.
En natuurlijk ook in de vakantie leuk om te doen je hebt dan lekker alle tijd en kun je er dubbel van genieten.
Tja en wat die blauwe muisjes betreft?????? is er iets wat wij nog niet weten:-))

Groetjes en een heel fijn weekend, Irma

kienkele zei

Wat een leuk idee zeg, zeker iets om te onthouden. Die beschuit met muisjes, tja, ik kan me voorstellen dat je nieuwsgierige blikken kreeg, hihi.
Fijn weekend toegewenst, groetjes, Tineke

De Ruijsbroekjes zei

oh lekker beschuit met muisjes, yummie!! Wij ontbijten in het weekend altijd crackers van ikea, met zelf gemaakte jam en roomboter...en nu ben ik dus helemaal verliefd op die botervorm van jou! Wat een mooi ding..je brengt me op een idee...plom plom..moet ook maar eens op jacht naar zo n geweldige vorm :-)

Heel fijn weekend en vakantie !

Bonjade zei

Ha blauwe muisjes.....geen roze....?
Je botervorm is werkelijk prachtig, nog nooit zoiets gezien.
Nou eet maar heerlijk hoor en vertel later maar hoe of wat......
Fijn weekend

Blue Cottage zei

Hoi hoi,
jij onbijt ook nog in style (blauwe muisjes & Blueband) ik ben een grote kaasfan maar als die blauw zou zijn ik weet het niet.
De botervorm moet je wel even een dagje in water met zout zetten, dan plakt het nl niet zo tijdens het eruit halen.
Ik ga je bij m'n favo's plaatsen (je stond daar helaas nog niet bij).
Groetjes weer Cobi