woensdag 10 februari 2010

Mijn give away gaat naar.....

Wat een overweldigend aantal reacties heb ik
gekregen op mijn give away. Het is me helaas
nog steeds niet gelukt om jullie allemaal een
bezoekje te brengen. Maar dat komt wel hoor.

En nu mag ik dan eindelijk de winnaar bekend
gaan maken!



Manuela van het gezellige blog Manuela & Co
ontvangt zo snel mogelijk de schoenspanners en het
tijdschrift Country Homes & Interiors. Van harte
gefeliciteerd!

Verder wil ik alle nieuwe volgers welkom heten, ik
ben erg blij met jullie. Ook een dankjewel aan allen
die een reactie hebben achtergelaten. Jullie maken het
bloggen zo de moeite waard!

Een hele fijne week gewenst,
lieve groet, Antonia


16 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Snik, snik...ik had mij zo verheugd op je prijs hi hi!! Die vond ik helemaal geweldig!!

Manuela, van harte gefeliciteerd hoor, ik wens je heel veel plezier met deze prachtige gewonnen give away!

Lieve groet, Ingrid

LiLi M. zei

Echt iets voor Manuela! Van harte gefeliciteerd!

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd Manuela, wat zal ze blij zijn met deze mooie give-away!
lieve groet, Sonja

Ger zei

Hoi,hoi....Antonia, jij maakt van iemands dag weer een blijde dag, want het is een super mooie give away!
En de gelukkige is Manuela.....
.....daar zal ik dan eens even kennis mee gaan maken.....ken ik nog niet.
En ik maak die blijde dag wel voor mezelf.....kijk dan ''gewoon'' ff op jou mooie blog!!

Fijne dag en liefs!
Ger

Madelief zei

Hoi Anja,

Wat een ontzettend bofkont is Manuela! Ik dacht even dat ik de M van Madelief zag staan, maar helaas....;-)!

Manuela gefeliciteerd!

Lieve groet, Madelief

oma leentje zei

Leuk voor Manuela... en lekker dat warme kacheltje op jou blog.

Oude lappen zei

Manuele wil ik langs deze weg proficiat wensen en ook jou met je geweldige blog!!!!
groetjes
liliane

Hannekie(Sisterly) zei

nou super gefeliciteerd hoor voor de winnaar!!
manuela veelp plezier met je prijs
gr hannie

Mayflower zei

Hoi Anja, wat leuk hè al die reacties en nieuwe volgers. Je had ook een mooie give away en leuk dat Manuela in de prijzen viel, gefeliciteerd.
Je heb een heerlijk kacheltje branden aan de zijkant, wat gezellig.
Fijne avond en een lieve groet, Mea

Bizzy @ home zei

Proficiat! Veel plezier ermee.
Groetjes Renny

Marian zei

Hallo Antonia,

Hierbij wil ik Manuela van harte feleciteren met deze give-away.

Groetjes Marian.

Patricia zei

Van harte gefeliciteerd Manuela!!

theeleuten zei

Helemaal leuk voor Manuela....veel plezier met je give away.........

Groetjes Evelien

The Old and the Beautiful zei

Nou Manuela gefeliciteerd met deze prachtige give away.
En jij bedankt voor deze leuke give away die je georganiseerd had.

Groetjes,
Gonda

Loveforpiemonte zei

Gefeliciteerd Manuela.. en Antonia jou wens ik een fijn weekend,
groetjes Madelon

De Ruijsbroekjes zei

OOOh Manuela, bofkont die je er bent !! Van harte gegund!

Liefs, Elise