vrijdag 5 februari 2010

Hollands glorie

Ze zijn weer volop verkrijgbaar: tulpen. Meestal kies
ik voor paarse of witte tulpen. Maar een bos rode
vind ik ook prachtig. Ach, er zijn zoveel mooie soorten.
Een afgebroken tulpje staat in een klein vaasje op het
dienblad op de eettafel. Deze bos heeft een plekje
gekregen op de buffetkast met mijn blauw/witte servies-
goed. En samen met de Delftsblauwe vazen vormt het
een mooi Hollands plaatje!





Het is trouwens ook echt Hollands weer!

Een warm weekend gewenst,
lieve groet Antonia













Valerie heeft mij gevraagd jullie te bedanken
voor de lieve felicitaties voor haar 16e verjaardag.
Ook superbedankt voor alle lieve reacties op mijn
give away. Ik kom zo snel mogelijk bij jullie allemaal
een kijkje nemen!

17 opmerkingen:

La Maison zei

Ja heerlijk zo'n bod mooie tulpen.
Ik heb er vandaag ook één gekocht en samen met de ranonkels die er nog stonden is het een mooi boeket geworden.
Fijn weekend en groetjes
Hermine

Home and Lifestyle zei

De witte tulpen staan inderdaad erg mooi bij het witblauwe serviesgoed! Heerlijk om zo toch een beetje het voorjaar in huis te halen!

Een fijn weekend gewenst!

Lieve groet, Ingrid

Loveforpiemonte zei

Ik ben zo gek op tulpen, MAAR... dan alleen de eerste 2 a 3 dagen. Daarna word ik er meestal gek van... kan me nu al helemaal verheugen op de ranonkels....
Fijn weekend, hoop dat het een gezellige verjaardag is geweest.
Groetjes Madelon

Anoniem zei

Bij jou staan ze mooi.....maar ik ben niet zo'n tulpenmens. Ze gaan altijd van die rare dingen doen!!!
Dus ik koop ze nooit.
Kom ik gewoon bij jou genieten!

Zelfs in tuin heb ik er weinig staan!
Toch houd ik van bijna alle bloemen.
Ik verheug me al op de sneeuwklokjes,het zal nu wel niet zo lang meer duren.

Ik wens je een heel mooi weekend toe, groetjes Thea

Hannekie(Sisterly) zei

mooie plaatjes hoor. ik ga vandaag even achte rtulpen aan
gr hanie

Patricia zei

hoi hoi,

heel erg mooie tulpen ze staan ook goed bij je delfts blauwe servies!!

Mayflower zei

Hoi Anja, wat staat dat mooi die witte Tulpen bij het delfstblauwe servies. Een beetje voorjaar in huis kunnen we nu wel gebruiken, hier buiten ziet alles grauw en grijs.
Fijn weekend.
Lieve groet, Mea

Sylvia zei

Mooie tulpen en mooi gefotografeerd !
Ik heb er eens gehad in verschillende pastelkleuren, vond ik ook heel mooi.
Vandaag schijnt hier de zon, een beetje lentegevoel.
Groetjes,
Sylvia

Bizzy @ home zei

Hollandser kan het niet, heel mooie foto's heb je gemaakt.
Fijn weekend nog!
Groetjes Renny

Madelief zei

Hoi Anja,

Mooi die witte tulpen! Ik heb ze op het moment ook staan in een gemengd boeket.

Een fijn weekend!

Lieve groet, Madelief

kienkele zei

Jaaa, tulpen, heerlijk vind ik het. Koop iedere week een paar bossen voor een mooie vaas vol. Je hebt ze prachtig gefotografeerd!
Fijn weekend verder, groetjes, Tineke

LiLi M. zei

Mooie tulpen, afgelopen woensdag zat er ook ineens voorjaar in de lucht, we gaan de goede kant uit!

marga zei

Hee meis.........daar ben ik ook weer eens!!! Prachtig hé, tulpen. Ik kan me weer zó verheugen op het voorjaar. Je vroeg me je te waarschuwen als ik het servies op marktplaats ging zetten dus bij deze. Het advertentienr. is Advertentie: 319395178
Groetjes Marga

theeleuten zei

Ja we moeten binnen maar voorjaar maken, want buiten wil het nog niet....helaas...je leest en hoort het overal..iedereen wil graag een beetje zon..maar het komt echt!

Gezellige dag, Evelien

Les Cotrions zei

Wonderful white tulips! I bought some tulip bulbs...I'm waiting them to blossom!
Warm greetings!
Vale

greet's foto's zei

mooie tulpen hoor,ben gek op tulpen,ze gaan zo heerlijk hun eigen gangetje,dat mag ik wel.de oranje vind ik persoonlijk het mooist.

groetjes Oma Nijn

Janean zei

Antonia, witte tulpen in een delft blauwe vaas zijn zo klassiek mooi! Happy Valentines Day!