woensdag 11 november 2009

Allemaal kleurtjes

Irma, van het blog Allemaal kleurtjes is over
de 100 volgers heen en dat is reden voor een
klein feestje, een heuse GIVE AWAY! Om kans
te maken op deze prachtige prijs, is de opdracht
een kleurige collage op je blog te plaatsen. Onder-
staand mijn bijdrage. Omdat het bij mij binnen
niet zo kleurig is (behalve blauw) heb ik gekozen
voor een paar foto's uit de tuin.





















Irma, wat een leuk initiatief. En natuurlijk
heel hartelijk gefeliciteerd met je 109 volgers!

3 opmerkingen:

Mayflower zei

Hallo Antonia, hier ook al zo'n mooie fotocollage. Wat een leuke give-away hè. Ik zal voor je duimen.
Groetjes Mea

Anoniem zei

Wat een sfeervolle collage heb je gemaakt. Die vind ik veel mooier als allemaal die bonte dingen!!!

Het is idd heel erg leuk voor haar, ik heb haar ook al gefeliciteerd!! Ik doe niet mee, ik hou niet van stokjes!!

Ik kom hier wel even genieten!!

Groetjes Thea

Irma zei

Ik heb zin in de kerst maar als ik jouw collage zie kan die hele kerst mij gestolen worden en zou ik willen dat het zomer was, je collage is een beauty, leuk dat je mee doet, een hele fijne avond en de groetjes van mij:-) irma