zondag 10 oktober 2010

CAATJE antiek & brocante

Gisteren bezochten wij de Herfst Brocante
bij Caatje antiek & brocante in Heel (Limburg).
Het was erg leuk om Caatje weer eens te
ontmoeten! Er stonden weer de mooiste
spulletjes, en het zonnetje scheen!











Het liefste had ik de hele inboedel van
Caatje overgenomen, maar dat gaat
natuurlijk niet. Ben wel superblij met
de spiegel met de engeltjes, een kaart
uit 1919 met klemmetje en een snijplank.




Helaas is de Herfst Brocante alweer voorbij,
maar Caatje antiek & brocante is elke vrijdag
en zaterdag te bezoeken!




Hele fijne week gewenst!

Lieve groet,
Antonia

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Zooo wat gaaf daar,maar zover rijden voor ons,ik heb al heel wat gezien ook wat hier wel past haha,staat je aankopen er nou tussen of niet,in ieder geval ik zie het niet,fijne week,lieve groet Joke.

Blue Cottage zei

HEY Anja,
we hebben elkaar gemist!!!!
Ik ben ook geweest dat was vanaf +/-14.00u.
Dus jij had de spiegel gekocht???
Daar ging ik dus ook voor ;)
WAs weer heel mooi en het weer was er ook perfect!!
Jammer dat ik je niet meer gezien heb.
Groetjes Cobi

Unknown zei

ZO vreselijk leuk daar, en niet geheel onbelangrijk een ALLERhartelijkst mens!!! En dit keer bij MIJ in de buurt!! O yeah..;)....moest maar weer eens gaan buurten!

Groetjes
Lynda

Home and Lifestyle zei

Hoi Anja,

Ik ga meteen op de routeplanner kijken naar de afstand...het ziet er nl. uit als een erg leuk en gezellig adresje om eens naar toe te gaan! Jij bent goed geslaagd zo te lezen, dus het was de moeite meer dan waard!

Een fijne week! Lieve groet, Ingrid

alma zei

Dat is nog eens een leuk uitje! Je bent goed geslaagd!
Prachtige spiegel is het!

Een hele goede start van de week!!

Groetjes
Alma

Claudia Leertouwer zei

Helaas wel een heel eind uit de buurt!

Liefs Claudia

Bij Guusje Thuis zei

Dat ziet er geweldig gezellig uit daar bij Caatje en je hebt weer mooie dingen mee naar huis, leuk!

Groetjes,
Colinda

Hannekie(Sisterly) zei

ooo wat ziet dit er weer super gezellig uit. heerlijk van dit soort winkeltjes. te ver voor mij maar wie weet kom ik er ooit eens in de buurt...je weet maar nooit toch
gr hannie

Bonjade zei

Wat ziet het er bij haar gezellig uit zeg....echt leuk voor een dagje uit.....
Fijne week
Liefs

Sylvia zei

Dat lijkt me gezellig om daar rond te kijken, zo'n mooie spulletjes en sfeervol ingericht !
Fijn dat je leuke dingen gevonden hebt, geniet ervan !
Groetjes,
Sylvia

kienkele zei

Hallo Anja, wauw, dat ziet er daar wel heel erg aanlokkelijk uit zeg, kan me zo voorstellen dat je daar wel heel hebberig wordt! Mooie plaatjes heb je ervan geschoten.
En je aankopen zijn top!
Fijne avond nog, lieve groet, Tineke

Madelief zei

Hoi Anja,

Wat een mooie winkel. Prachtig die blauwe borden & schalen in de oude kast!

Fijne nieuwe week!

Lieve groet, Madelief

Anoniem zei

Hoi Anja,

Heel leuk, en niet zo ver voor ons!! Moet toch ook maar eens gaan kijken.

Zaterdag kon niet, want wij waren naar Beervelde!!
Dè Tuinbeurs!!
Zeker zo mooi, en ik vind zoiets toch nog net even leuker!!
Ik maak er nog een logje over op mijn andere blog...GREIJNTJES...

Fijne dag, groetjes Thea

Christel België zei

hey Anja
eerst en vooral wil ik je even zeggen dat ik het superleuk vind dat ik jullie heb leren kennen.
Vind jullie een superleuk stel.
Het was inderdaad weer heel mooi bij Caatje hé.
Je spiegel was wel prachtig hoor.
Ik ging naar huis met de grote spiegel die achter die van jou stond hihihi
Hopelijk zien we mekaar nog eens terug en wat ik je nog even wou zeggen : nogmaals bedankt voor het Napoleongeurzakje dat je voor me gekocht hebt. Ik vind het superlief van je
Liefs Christel België