donderdag 1 april 2010

PUUR PASEN

Gewoon een ei in de schaduw van een bos narcissen
of op een mooi bord met een paar viooltjes. Een bundel
katjes samen met berkentakken, gekregen van een
lieve collega. Een paar buxustakjes, kwarteleitjes en
een enkele veer. Samen met mijn gezin genieten , dat is
voor mij puur Pasen!












Paaswens

In deze tijd van het jaar
nu de dagen fors gaan lengen
wens ik je al het goede
dat Pasen je kan brengen.
Moge de schoonheid van dit seizoen
de winter vlug verdringen
en dat de vreugde van Pasen
je het hele jaar door mag omringen!



Hele fijne Paasdagen gewenst!
Antonia

22 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Lieve Anja,

Wat een prachtige post met prachtige foto's en prachtige woorden! Ik zit hier heerlijk te genieten!

Geniet lekker met je gezin van de paasdagen!

Lieve groet, Ingrid

Anoniem zei

Hoi Anja,

Je hebt helemaal gelijk!

Meer doet dat niet zijn!!

Eenvoud siert!

Bij ons word het ook steeds rustiger!! En bij jou ook zie ik!!

Ik wens jou ook hele fijne Paasdagen toe.

Liefs Thea

Carolina zei

Hoi Anja,

Wat een plaatje je foto, mooi van eenvoud!!
Ik wens jou ook hele fijne paasdagen!!

Liefs Carolina

Porva Inn - Greenvalley Estate zei

wat een romantische foto,s en een lief gedichtje.
Een echte paastraktatie.
Bedankt Antonia.
Wens jouw en iedereen om je heen prettige pasen.
Groetjes Trudy

Mayflower zei

Hoi lieve Anja, wat een prachtige post, mooie foto's en een prachtig gedicht. Ik wens jou en je gezin ook hele fijne dagen toe met veel genietmomenten.
Lieve groet, Mea

Unknown zei

Prachtige foto;s en paaswens!
Fijne paasdagen!
Groetjes Corina

Unknown zei

Ha Anja, het lukt je steeds weer.......ons verbazen met de schoonheid van eenvoud! De warmte straalt gewoon van je foto's af. Knap werk!;)

Fijne paasdagen, geniet.....en niet met mate;)
Liefs,
Lynda

Fluitenkruid zei

Wat een mooie foto's, ik vind het eierdopje zo lief.
Hele fijne paasdagen, groetjes Jannet

Marijke van Ooijen zei

Hay Anja,

Gweldig zoals jij het paasfeest beleefd..
En de foto's zijn sprookjesachtig mooi!

Fijne dagen..
Marijkexxx

Jolanda zei

Wat een mooie foto's en woorden, jij ook gezellige dagen! Groet Jolanda

Kom Achterom zei

lief lief lief en nog eens lief!!!
wat een prachtige foto's
Ik wens je een heel fijne Pasen toe met veel liefdevolle momenten.
Yolanda

Enjoy the Seasons zei

Wat een schitterende foto's!!!
Ik wens je een hele leuke Pasen.
Groeten van Vroni

Madelief zei

Hoi Anja,

Wat een mooie blauwe plaatsjes en een prachtige gedistingeerde heer. Is dat jouw opa?

Hele fijne Paasdagen toegewenst!

Lieve groet, Madelief

kienkele zei

Hoi Anja, wat een prachtige foto´s heb je gemaakt. En ik hoop dat je ook daadwerkelijk een hele fijne paas zult hebben met je gezin!
lieve groetjes, Tineke

LiLi M. zei

Helemaal met je eens Anja, gezellig met het gezin dat zijn voor mij ook fijne feestdagen. Vind je foto's weer prachtig, zeker ook die blauwe viooltjes met de eieren, een plaatje! En je chocolade vorm Paashaas, ik voel weer een verzamelwens opkomen ;-)! Ik vroeg me ook af wie die gedistingeerde heer was.
Bedankt voor je bezoek en je lieve woorden, ik wens jou en je gezin hele fijne Paasdagen!

Pauline Kick, Logement it Foarhûs zei

De foto,s zijn prachtig, vooral het licht en de schaduw.

Inderdaad het hoeft niet veel te zijn, ook weinig kan heel mooi zijn.

Fijne paasdagen, met gezelligheid, vrienden, familie en elkaar,

groet Pauline

Sylvia zei

Mooi die eieren met de viooltjes !
Prachtige foto's en een mooie paaswens, de laatste foto is zo mooi !
Voor jou en je familie fijne paasdagen, Anja.
Groetjes,
Sylvia

alma zei

Less is more...mooi weergegeven.
Fijne pasen!

Groetjes
Almay

Ger zei

Hoi lieve Anja,
.....tis al laat...m'n luiken vallen bijna dicht...
....maar ik moest nog ffies bij jou mooie foto's en lieve gedichtje kijken!!
Zoooooooo....MOOI!!!

Ik wens jullie Vrolijke Paasdagen en zal duimen voor wat zon!
Liefs,
Ger

kralenqueen zei

Hoi Anja, Mooie fotoos heb je er weer van gemaakt. Heel gewoon weinig poespas en toch een heel mooi eind resultaat. Het hoeft idd niet veel te hebben om er iets moois van te maken. Hele fijne paasdaagjes met je gezin. Groetje Rianne

Bizzy @ home zei

Mooie, sfeervolle foto's!
Fijne paasdagen!
Groetjes Renny

Les Cotrions zei

Thanks to join my giveaway Antonia! Hope you had a nice Easter! Your photos are gorgeous!
Happy Monday!
Vale