dinsdag 22 december 2009

WENS


Antonia

14 opmerkingen:

kienkele zei

Voor jou ook hele fijne dagen en een gezond en voorspoedig 2010!
groetjes, Tineke

Yvonne zei

Wat een prachtige plaatjes heb ik allemaal bij jou gemist, heerlijk om weer even op de bloggen te koekeloeren :-)
Voor jou en je familie ook hele fijne dagen gewenst!
Helaas hebben wij heel slecht nieuws gekregen over mijn vader, hij is heel ernstig ziek en zal niet meer beter worden, dus voor ons een Kerst met gemengde gevoelens, maar we proberen er wel wat van te maken
lieve groet, Yvonne

Home and Lifestyle zei

Anja, jij ook hele fijne feestdagen en een gezond en sprankelend 2010 gewenst!!!

Lieve groet, Ingrid

Janean zei

Antonia, ik ben niet tweetalig en weet zo niet Nederlands, maar poging om een vertaling te vinden om te helpen en zoals een vriendelijke beleefdheid. Ik ben blij u waardeert het. (Omhelzing)

In verstuur gisteren, wat SOORT van vorken is zij zoals in, zijn zij voor kaas of vlees?

Vrolijke Kerstmis! Your blog is Mooi!

Antonia, I am not bi-lingual and so do not know Dutch, but try to find a translation to help and as a friendly courtesy. I am glad you appreciate it. (hug)

In yesterday's post, what KIND of forks are they as in, are they for cheese or meat?

Merry Christmas!

Les Cotrions zei

Dear Antonia,
Merry Christmas to you and your family and a faboulous and creative new year!
Big hugs
Vale

Bonjade zei

Wat een lieve virtuele kaart.
Jij ook fijne feestdagen gewenst met veel liefde en een mooi 2010.
En veel nieuwe posten in het nieuwe jaar om lekker bij je te genieten.
Liefs

Anoniem zei

Helaas waren wij een paar dagen lang aan het genieten in de vulkaaneifel!! Zodat ik je nu pas antwoord kan geven. Ik denk te laat om nog een eucalyptuskrans te maken. Sorry......de eerste had ik op een stokrans gebonden, en de 2de was een oasisring!!

Ik wens jullie supermooie dagen vol gezelligheid en vooral heel erg veel rust !!!!
Liefs Thea

Irma zei

Heej Antonia,

Ik wens jouw en je familie al het goeds van de wereld voor het nieuwe jaar en een hele hoop blog plezier.

Lieve groet Irma

Janean zei

Antonia, slechts knalt in om te zeggen dat Gelukkig Nieuwjaar Te Komen!

Antonia, just popping in to say Happy New Year to Come!

LiLi M. zei

Ik wil jullie ook een gezond, gelukkig en goed 2010 wensen!

Anoniem zei

GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!!!!!!!!!!!!:D


Groetjes
Lynda

marga zei

Ook voor jullie een fantastisch 2010!!!
Liefs Marga

greet's foto's zei

antonia..een heel gezond en voorspoedig Nieuwjaar

GREET

Home and Lifestyle zei

Hoi Anja,

Heb je fijne feestdagen gehad? Ik mis je al een tijdje op je blog, dus vandaar dat ik even een berichtje bij je wilde achterlaten! Hoop je gauw weer op je blog aan te treffen!

Lieve groet, Ingrid