zaterdag 23 januari 2010

De allerlaatste!




Mijn verzameling juskommen begint problematische
vormen aan te nemen. Ze nemen best veel plek in en
eigenlijk gebruik ik ze (vinden de kinderen geen prettig
idee) nooit. Dus had ik me al een tijdje geleden voor-
genomen om er geen meer aan te schaffen. Dat was
niet zo moeilijk als ik een gewoon wit exemplaar van
Regout tegenkwam. Zeker als het geen bijzonder jaartal
betreft en je er al vijf van bezit. Ook beschadigde kommen
leveren totaal geen problemen op. Maar ja, dan zie je op
een rommelmarkt onverwacht een juskom waar je al jaren
van droomt. Compleet met landschap en ook nog blauw!



Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Ach, er zal wel een stukje
af zijn. Of misschien is de vraagprijs belachelijk hoog. Maar
nee hoor, de juskom is puntgaaf en de prijs verrassend laag.
Ja, daar sta je dan met je goede voornemens. Goed, ik geef
het toe. Ik ben een slappeling. Maar dit is echt de allerlaatste!



Een heel gezellig weekend gewenst,

lieve groet, Antonia


22 opmerkingen:

Pink Princess zei

ECHT het is de allerlaatste die ik aanschaf...echt waar!!



Tot de volgende die TE mooi is om te laten staan...ik ken dat ZO goed lol.
Heb er (helaas ;) ) regelmatig last van, maar ja, zo'n mooie KON je ook niet laten staan, echt niet. En het is tenslotte de laatste die je koopt, toch????

Home and Lifestyle zei

Je berichtje staat er...al is de foto bij mij nog niet aangepast!!

Prachtige juskom ;-)

Fijn weekend en een lieve groet, Ingrid

Yvonne zei

mmm deze had ik ook zeker NIET laten staan, en ach heb je weer een goed voornemen voor de volgende juskom (om hem misschiennnnn niet te nemen haha)
meid als je er maar van geniet, en dat zou ik wel doen als het zo'n leukerdje als dit was
heb je ook nog een overzichtsfoto van je verzameling (kunnen we ff tellen of het echt zo erg is :-)
fijn weekend !
Groetjes Yvon

Jootje zei

ik snap het helemaal dat je deze niet kon weerstaan! wat een beauty!! fijn weekend!
groetjes van jootje.

Anna zei

hahha de allerlaatste?
weet je hoe vaak ik dat tegen mezelf zeg???
en ik geloof mezelf ook niet meer hoor!!! hahhaaah
maar deze is ook wel heel erg mooi hoor! die kon je echt niet laten staan...daar had je zeker spijt van gekregen!

Corina zei

Is het echt de laatste?
Deze is wel heel erg mooi!
Mijn oma had ook zo'n soort servies maar dan in het roze geloof ik...!
Groetjes Corina

LiLi M. zei

Gelukkig neem ik mij nooooit voor de laatste..., de allerlaatste of echt niet meer! Je hebt totaal gelijk Anja om deze niet te laten staan. Je zou misschien kunnen rouleren... of toch dat kastje op het toilet vullen met nieuwe aanwinsten, je plantenpotten allemaal vervangen door juskommen of als je er 1tje koopt een ander wegdoen...maar welke van je kindjes?
Ik geniet van je juskom, ook in je banner! Dus eigenlijk heb je die juskommen gewoon nodig om te bloggen!
Fijn weekend!

Marian zei

Hallo Antonia,

Zeggen, dit is mijn laatste, dat ken ik.
Heb ik ook eens gedaan, toen ik dacht, nu heb ik sauskommen genoeg.

Mmmmmaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrr ik kan begrijpen dat je deze niet kon laten staan.
Hij is ook echt prachtig. Wat een mooie kleur blauw.

Geniet van deze mooie sauskom en zulke mooie dingen kunnen er altijd bij.

Groetjes, Marian.

Bonjade zei

Je bent helemaal geen slappeling hoor. Je geniet gewoon van het leven..... Dus GUN jezelf nog 100 meer van deze geniet momenten......
Gratis tip van mijn kant.
Ach ja je kunt je zo gelukkig voelen met dit moois.......heerlijk toch?
Fijn weekend

Bizzy @ home zei

Het is dan ook een hele mooie. Gelijk heb je. Had je 'm niet meegenomen, had je nu zitten balen, zo moet je maar denken.
Groetjes Renny

theeleuten zei

Ach ieder zijn hobby, enne je bent er zo blij mee....heerlijk toch?
En als je er echt teveel hebt kan je ze altijd weer verkopen......

Groetjes Evelien

Marijke van Ooijen zei

Wat is dit een mooie!
Ik denk dat dit niet de laatste juskom is hhihihi..ik denk dat je het niet kunt laten..
Het is gewoon een verslaving..

Marijkexx

@nne zei

Schitterend met dat "Toile de Jouye"-motiefje. Fijne avond, @nne

Manja, Brocante de Knotwilg zei

De laatste...... (echt niet!)
maar wel een hele mooie,
kleurt ook zo mooi bij je blog.
gr manja
Brocante de Knotwilg

Jeanette zei

nou oke dan, de allerlaatse, dacht het niet:-)) je ben net als wat ik met dit servies maar dan in het rood heb, deze had ik nog niet, voor die prijs kon ik het toch niet laten, ja..zomaar gekregen hoor, kan er ook niets aan doen. hah..ja, ik ken alle smoesjes hoor. Prachtige foto`s kan niet anders zeggen.

fijne zondag, jeanette

Anoniem zei

Tis wel een schoonheid, Anja!

En de laatste......nuhhhh dat geloof ik niet!!

Hihihi.....waarom ook, als je er zo van kunt genieten en ze niet duur zijn, waarom zou je het dan laten.
Als het er echt te veel worden kun je altijd de minst mooie weer verkopen!!

Fijne zondag, groetjes Thea

Hannekie(Sisterly) zei

hahaha ik ben benieuwd hoor. je ben biet de enige die dit voornemen heeft en die het niet nakomt. hij is dan ook geweldig hoor
gr hannie

Mayflower zei

Hahaha Anja, wat herkenbaar, echt de allerlaatste, maar wie kan zo'n mooi exemplaar nou weerstaan. Nee hoor je bent geen slappeling, hij is echt prachtig.
Fijne zondag en een lieve groet, Mea

Oude lappen zei

Wat een leuke blog! Heb genoten hoor van al dat mooi servies. En dat je hier niet kon aan weerstaan is helemaal goed hoor. Je leeft maar één keer en dan moet je echt kunnen genieten.
groetjes
liliane

De Ruijsbroekjes zei

oh zucht...wat is ie mooi ! Voornemen, laatste ?

Madelief zei

Hoi Anja,

Wat een prachtige sauskom. Deze had ik ook niet kunnen weerstaan!!

Lieve groet,

Madelief

Anoniem zei

Hoi Anja, daar ben ik weer.....en ik vind hem nog steeds mooi!!!!

Is het ook zo koud bij jullie??

Maar wel een zonnetje hebben wij er bij!

Groetjes en een fijne dag.