vrijdag 11 september 2009

"Romantiska Hem & Inspiration i Vitt"


Toen ik de aankondiging van het boek "Romantiska Hem
& Inspiration i Vitt" zag, heb ik geen moment getwijfeld
en het meteen besteld bij The Old Stuff Shop. Het betreft
een Zweeds boek, geschreven door Ingela Broling en Petra
Eriksson. Vertaald is de titel "Romantische Huizen &
Inspiratie in Wit". Het bevat ongeveer 500 sfeervolle foto's,
gemaakt in prachtige Scandinavische woonhuizen.
Deze week mocht ik het ontvangen, en ik kan jullie vertellen
dat het supermooi is. Echt een boek om bij weg te dromen.
Geniet even mee van onderstaande foto's uit het boek
"Romantiska Hem & Inspiration i Vitt"!







Bij deze een dankjewel aan Anja van The Old Stuff Shop voor
haar "warme" manier van zakendoen!

7 opmerkingen:

G-STYLE zei

Hallo ,
het boek is prachtig he ............ik heb em ook bij de old stuff shop gekocht en al twee keer heerlijk door gebladerd .
Leuk dat je nu ook een blog hebt , ziet er al leuk uit , je foto's van de vakantie zijn ook erg mooi !
Ik heb me bij je volgers aangesloten hoor , dus tot de volgende keer
groetjes Gea

Jeanette zei

hee hallo, joh had ik niet door dat jij antonia bent?? wat leuk dat je ook bent gaan bloggen. kan ik je hier volgen.

het is altijd even mieren met berichten en foto`s. je zegt zelf al je bent nog maar net begonnen. het went allemaal wel en je wordt steeds handiger. ik was ook een kluns toen ik begon, ik begreep echt helemaal niets, dees heeft me toen ook erg veel geholpen. maar als je een bericht wil tikken en je zet je pijltje neer dan doe ik vaak 1x enter en dan begin ik te typen. als je foto`s upload kan je beter niet links midden rechts aanvinken maar dat zelf handmatig doen. ik vind het altijd heel moeilijk om op afstand dingen uit te leggen. ik vind lidwien (lili M) en dees (vogesparis) heel handig die kunnen ook heel goed uiteleggen, ik wil je met alle plezier helpen alleen weet ik niet of jij mijn uitleg begrijpt:-)

veel plezier in blogland en ik hou je in de gaten hoor!
groetjes,
jeanette

Claudia B. zei

Hoi Anja,

Weet je dat ik gisteren aan jou zat te denken! Had al een tijdje niks van je gelezen op Picasa en vroeg me af hoe het met je is? Ik ga je hier zeker volgen! Wat een mooie kleur heb je trouwens als achtergrond.

Liefs van Claudia B ♥

WEERspiegeling zei

haai Anja, leuk dat je ook blogt! En jouw reactie, ik herken het helemaal. Het bloggen is veel meer dan even een verhaaltje en wat foto's plaatsen. In je hoofd kun je er al heel lang 'op broeden'. Ik voel me al helemaal thuis in blogland. Veel plezier en succes gewenst; ik blijf je volgen.
Groetjes, Anita

oma leentje zei

Heerlijk je blog. vind het altijd genieten zit hele avonden op mijn laptopje van het ene naar het andere blog te surfen. Of heet dat niet zo.? Mooie foto's staan daar in dat boek zeg. Nogmaals heerlijk.En welkom . Liefs oma leentje.....

Home and Lifestyle zei

Inderdaad prachtig hè, foto's van Scandinavische woonhuizen! Ik ben ook pas met een blog begonnen en vind veel wooninspiratie bij andere blogs....er staan zoveel leuke (boeken)tips om wat mee te doen!

Ik heb mij aangemeld als volger, ik ben al benieuwd naar je volgende bericht!

Groetjes, Ingrid

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.